D.U.K
Prekių pristatymas
- Draugužis nekantrauja - per kiek laiko jis gaus savo užsakymą?
Užsakymo pristatymas trunka 1-3 darbo dienas nuo užsakymo apmokėjimo.
- Ar galiu atidėti keturkojo prekių pristatymą?
Pageidaujant pavėlinti užsakymo pristatymo laiką, tai galima atlikti susisiekus klientų aptarnavimo telefonu +37052144500 arba el.paštu pagalba@mumbo.lt, nurodant užsakymo numerį ir datą kada pageidaujate, kad siunta būtų pristatyta. Vadybininkas susisieks su kurjerių tarnyba ir suderins siuntos pristatymo laiką tau ir tavo bendražygiui patogiu metu.
- Kiek man kainuos siuntos pristatymas?
- Prekes išsirinkome. O kaip man dabar už jas sumokėti?
Atsiskaityti už prekes galite:
- El. bankininkyste;
- Mokėjimo kortelėmis;
- Mažasis seklys siuntą jau užuodžia, o kaip man žinoti kur ji yra?
Jeigu pasirinkote prekių pristatymą į paštomatus arba per kurjerį, siuntos statusą galite sekti iškart po to, kai gausite SMS pranešimą apie perduotą siuntą siuntų tarnybai. Pranešime bus nurodytas siuntos ID sekimo numeris.
- Keturkojis atostogauja pas močiutę - kaip galiu pakeisti pristatymo adresą?
Prekių grąžinimas
5. Keturkojui ponaičiui neįtiko spalva… Kaip grąžinti el. parduotuvėje įsigytą prekę?
- grąžinama prekė turi būti tvarkingoje, nepažeistoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);
- prekė turi būti nesugadinta;
- prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos;
- grąžinamos prekės turi būti sudėtos į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz.: dėžutę ar apsauginį voką).
Pinigai už prekes grąžinami pervedant į tą pačią atsiskaitomąją sąskaitą, iš kurios buvo sumokėta už prekę, per 3 dienas po to, kai gausime grąžinamą prekę.
7. Ar galiu grąžinti skirtingų užsakymų prekes vienoje siuntoje, ar jie susipeš kaip šuo su kate?
Jeigu norite viena siunta grąžinti kelis užsakymus, informuokite klientų aptarnavimo vadybininką telefonu +37052144500 arba el. paštu pagalba@mumbo.lt
8. Prekė atvyko sugadinta, bet gi visko pasitaiko - bičiulis tai puikiai supranta. Kur tokiu atveju kreiptis?Jei pastebėjote, kad gavote nekokybišką, sugadintą, pažeistą prekę, drąsiai kreipkitės klientų aptarnavimo linijos telefonu +37052144500 arba el.paštu pagalba@mumbo.lt. Atsiųskite mums defekto nuotrauką, nurodykite savo užsakymo numerį. Jūsų užklausą išnagrinėsime ir per 10 dienų pateiksime atsakymą dėl prekės keitimo arba pinigų grąžinimo.